A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Španělsko

Cortijo Blanco 3* - Výtečná kuchyně

Hodnocení ubytování

Hotel má několik pavilonů 2-3 podlažních. Dva druhy pokojů - superior velmi dobré ubytování s klimatizací, která v tomto období ani nebyla potřeba. Úklid OK a to i v období přívalových dešťů, které působily částečné zabahnění prostor mezi pavilony. Dobrá dosažitelnost jídelen, barů, sportovních aktivit. Klasické pokoje prý horší kvality, se starším nábytkem. Trezor ve skříni na pokoji za poplatek a vratnou kauci , ovladač k TV za vratnou kauci. Po celém areálu velmi pěkná, udržovaná zeleň. 2 bazény, další sportovní vyžití.

Hodnocení stravy

Možnost polopenze či AI. My měli AI. Velmi dobrá strava, chutná, dobře kořeněná, v přiměřeném množství. I těsně před zavřením jídelny bylo k dispozici vše, co bylo na začátku. Hodně ryb, mořské plody, 3 druhy masa, zelenina. Několik druhů příloh. K snídani, obědu i večeři ovoce - jablka, hrušky, kivi, banány, pomeranče, někdy ananas. K obědu a večeři v jídelně stolní víno a nealko, další nápoje na baru. K obědu i večeři 3 druhy zmrzliny. V AI na baru i veškeré koktejly a další alkohol, káva. Chyběla balená voda, ale do své lahve je možno vzít vodu v jídelnách nebo na baru. Výletové obědové balíčky byly problematické úrovně.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Okolí hotelu asi jediný problém. Hotel leží u hlavní čtyřproudé silnice do Malagy a chybí přechod pro chodce od zastávky autobusu. Proto vetšina hostů jezdila na další zastávku, kde v San Pedru přechod byl, a do hotelu docházela ze vzdálenosti asi 1 km. Pláž rovněž asi 1 km vzálená (autobus z hotelu není v provozu), možnost pronájmu lehátek a slunečníků, dostatečný prostor na vlastní podložky. Moře převážně čisté, trochu rybiček, malé meduzy. Nic pro šnorchlaře :-). V okolí několik obchodů a supermarket.

Hodnocení personálu hotelu

Asi velmi šikovní kuchaři, chlapci na baru vstřícní jakýmkoli přáním, občas bylo nutné si pohlídat, aby v koktejlu bylo to, co tam být má (měli dost fofr). Úklid v pořádku. Na recepci trochu problém s organizací práce a s rychlostí zaměstnanců, ale to je v těchto destinacích obvyklé. Kapající kohoutek, nahlášený dhuhý den pobytu kapal i v den odjezdu.

Celkový dojem, přístup personálu

Dojem pozitivní, ještě bychom se rádi vrátili. Klientela až na 10 Čechů jen ze západní Evropy, převážně důchodového věku. Ani jeden východní spoluobčan, což se výrazně pozitivně projevovalo jednak na vzájemných vztazích klientů i personálu a zřejmě i na kvalitě jídla. Dojem poněkud zkazilo vykradení pokoje spolucestujících, a to bez jakéhokoli viditelného násilí na dveřích či oknech.

Další recenze hotelu

Pro tento hotel, nemáme žádnou další recenzi.Buďte první, kdo nějakou přidá.?