Španělsko - Cestopisy

Barcelona

Co lze stihnout v Barceloně za necelé 3 dny...

Minulý rok jsem byla v Barceloně na 3 dny - není to moc, ale dá se stihnout prakticky vše. Ubytované jsme byly na La Rambla, což je určitě nejlepší strategické místo. Po příletu jsme stihly projít celou La Ramblu až k moři, projít se podél pláže, nakoupit v obchodním centru za Rambla de Mar. Večer jsme pak poseděly nad Sangrií. Druhý den jsme zvládly Gaudího park Guel, chtěly jsme i do Casa Mila, ale byla tam šílená fronta, tak jsme rovnou jely k Sagradě Familia. Z venku něco úchvatného, uvnitř těžké zklamání - staveniště a chceš-li se jet podívat na vyhlídku, tak si připlať a vystůj šílenou frontu. Poté jsme se vydaly na kopec Montjuic, dolů se svezly lanovkou a ještě jsme stihly vyjet na Columbův pomník. Večer pak opět příjemné posezení u Sangrie. Poslední den jsme se na poslední chvíli rozhodly, že vynecháme park kde je i barcelonská Zoo, ale znovu zkusíme štěstí v Casa Mila, což se ukázalo jako báječný krok, protože tato budova nás uchvátila. Opravdu doporučuji! A takhle ráno jsme ani nestály žádnou frontu. Poté jsme ještě stihly nakoupit a prohlédnout si nádhernou katedrálu a projít se uličkami. Před 12hod. jsme už raději šly na autobus směr letiště a dobře jsme udělaly, protože tam stála šílená spousta lidí….

Výlet to byl super, jeden z nejhezčích. Ikdyž nás všichni odrazovali, že necelé 3 dny jsou málo, tak myslím, že jsme toho stihly hodně, jen bych příště nevěnovala tolik času Sagradě a raději se courla uličkama….